کشور نیازمند مدیرانی چون قالیباف است/لزوم کمک‌رسانی قالیباف به دولت جدید
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

اسداللهی در گفت‌وگو با شفاف:
امروز نباید افسوس این را خورد که چرا اصولگرایان در این رقابت موفق نشدند؛ بلکه باید دید چه کسانی توان ماندن در صحنه خدمت و مدیریت را دارند.
شفاف: یک نماینده اصولگرای مجلس نهم، می‌گوید: کشور نیازمند مدیرانی چون قالیباف است و از سوی دیگر خوشبختانه تخریب های انتخاباتی نتوانست چهره مدیریتی و خدمت رسانی وی را مخدوش کند.

 
غلامرضا اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار شفاف، ضمن بیان این مطلب و با بیان اینکه امروز زمان افسوس خوردن نیست، اظهار کرد: باید پذیرفت که اصولگرایان با برنامه ریزی و سازو کار بهتری می توانستند در صحنه انتخابات حاضر شوند؛ اما به دلیل برخی اختلافات این امر صورت نگرفت.

 
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی، اجماع نکردن و نداشتن وحدت را دلیل پیروز نشدن آنان در انتخابات عنوان و تصریح کرد: آقای قالیباف در این میان صادقانه قدم گذاشته و تا آخر نیز بر عهده خود پایبند بود، همین صداقت وی می تواند نشان از این باشد که تبلیغات انتخاباتی اش نیز در راستای واقعیات بود و نه شعار.

 
وی ادامه داد: امروز نباید افسوس این را خورد که چرا اصولگرایان در این رقابت موفق نشدند؛ بلکه باید دید چه کسانی توان ماندن در صحنه خدمت و مدیریت را دارند.

 

 
این عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با تاکید بر لزوم حضور و خدمت رسانی قالیباف در مدیریت اجرایی کشور، گفت: نمی توان به راحتی از خدمات و اقدامات موثر و ماندگار آقای قالیباف در تمام دوران خدمت رسانی اش به کشور گذشت؛ رای مردم در این انتخابات به وی نیز گواه همین امر است که آنان خواهان حضور وی هستند.

 
اسداللهی همچنین به تخریب های داخلی و خارجی علیه محمدباقر قالیباف اشاره و اظهار کرد: هیج گاه فراموش نخواهیم کرد که چه بداخلاقی ها و تخریب هایی علیه آقای قالیباف صورت گرفت که البته برخی گروه های داخلی بیش از خارجی به آن دامن زدند؛ اما خوشبختانه وی با سعه صدر و شیوه ای اسلامی پاسخ آنان را با تهدید و تخریب نداد.

 
وی با بیان اینکه کشور همچنان به مدیری مانند قالیباف نیاز دارد، اظهار امیدواری کرد که دولت جدید و رئیس جمهور منتخب مردم، از توانایی و علم مدیریتی آقای قالیباف بهره بگیرد و البته قالیباف نیز به کمک دولت یازدهم برای ساماندهی اوضاع کشور بیاید.

 
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس  نهم؛ به كابينه احتمالي دولت آينده اشاره كرد و گفت: استفاده از افراد با تجربه و مديراني كه اعتقاد به نظام دارند صرف نظر از اينكه عضو چه گروهي هستند، بهترين افراد براي كابينه محسوب مي‌شوند همانطور كه در شعارهاي آقاي روحاني استفاده از اعتداليون بسيار ديده مي شد. 
 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:30 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 55626
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1